Sabihanur1 Arkadaşlar 5+4 de kese boyutu 12 mm yolk kesesi ve bebek gözükmedi karından ultrasonla. İnternette kese boyutu 10 mm olunca yolk gözükür diyor. Sizin ne kadarlık gözüktü boş gebelikten korkuyorum
DamlaNur29 Sabihanur1 canım ben yolk kesesi falan pek anlamıyorum da bizimde 5 +2 de gözüktü kese ama yolk mu değilmi bilmiyorum doktor ufak bişe gözüküyor dedi dün
Aslinur Sabihanur1 5+3 de gittim 5mm di kesem sali günü 10-12 mm olucak dedi drum bir sonraki muanese keseyi anca görürüz dedi 3 haftamiz var önümüzde panik yapmiyoruz her hafta bir güzel haber aliyoruz dedi
Sabihanur1 Nilerkanc yaa sağol bilgi için doktorun okadar acelesi var gibiydiki vajinal bakalım bile demedi😬
Nilerkanc Sabihanur1 Rica ederim bende senin gibi erken gittim göremedim sonra 6+0 da gittim kese vardı bebek yoktu kesen 16 mm di benimde moralim bozuldu tabi doktorum da sağolsun hiçbir şey söylemedi. sonra bir güzel arastirip makaleler okudum okudugum makalelerde bu şekilde yazıyordu 😊
Sabihanur1 Nilerkanc evet bende şimdi baktım vajinal gözükür diyor bu büyüklükte haftaya çagırdı bakalım güzel haberler alırız inşallah
Pelinbyrktrlr Sabihanur1 benim 5+5te sadece kese gözüktü yolk sac da yoktu bebek de bomboştu içi. 7+1de bebişi gördük
Pelinbyrktrlr Sabihanur1 Aynı tedirginlikleri hepimiz yaşadık içini ferah tut hepsi sırayla oluyor 🙂🙏
Elif2912 Sabihanur1 bnmde kese var bebek yok suan normal bu durum bnde 5.6 yim iki gun once bakildi ic dis kese olusmus dedi
yavrukom Sabihanur1 hic panik yapmayın benimde o haftalarda doktor kese var ama yolk kesesi girunmuyo boş gebelik olablr dedi ve bir hafta ağladım ertesi hafta gittgimde kalp atışını duydum çok şükür,