2minisinAnnesii Arkadaşlar 26. Haftadayım geçen haftadan itibaren artan rahim ağrılarım meydana geldi sürekli yatıyor olmama rağmen.. sizce tehlikeli bi durum mu yaşayan var mı ? sizler çözüm bulabildiniz mi
minikprensimmm123 2minisinAnnesii Ben de de adet sancısı gibi arada ağrı oluyor doktora sordum progestan verdi rahmi rahatlatsın diye
2minisinAnnesii minikprensimmm123 anladım benim adet sancısı değil de daha çok hareket ederken sağa sola dönerken yada kalkarken acı hissediyorum rahimde inş kötü bi durum değildir ..
2prensesmom_ 2minisinAnnesii idrarımı sordu sadece bir sıkıntı olup olmadığını idrar yolu enfeksiyonu olabilirmiş fazla ayakta kalıp iş yapmamaya özen göster dedi
2minisinAnnesii 2prensesmom_ anladım .. bu arada benim sarı akıntım olmaya başladı acaba benim de enfeksiyon mu şaşırdım ama bu acı beni çok tedirgin ediyor, randevum Çarşamba günü inş sorucam bu defa . Geçmiş gitmiş olsun sizede , hepimize 🌸🤲🏻
2prensesmom_ 2minisinAnnesii inşallah sağ sağlım sorunsuz bir şekilde kucağımıza alalım yavrularımızı🌸🙏