Merhaba anneler aranıza yeni katıldım 🌼 Erken gebelik testi yapmıştım Perşembe hemen hafif silik de olsa ikinci çizgi çıktı adetime 3 gün vardı. Gebelik varmıdır? 2 ay öncede aynı böyle yaşayıp düşük yapmıştım 😔 yarın normal kaset test alsam onda da çıkar mı acaba yaşayan var mı ??