Herkese merhaba bugünkü meraklı sorum sigara! 7haftalik hamileyim hala daha bırakamadım sigarayı. İçen annelerim var mı acabaa? Bir de doktoruyla bu konuyu danışan,tabii ki sigara kötü birşey fakat sigara içtiğiniz de çocuğa etkisini söyleyebilecek var mı? Benim annem bana hamileyken çok sigara ve kola tüketmiş,ama ne bileyim çok soru işareti büyük bir soru. Hadi bakam bı yazisalim