Sevgisemira hamileyken mi oldu yoksa öncede varmıydı eğer eski bir batma ise düşmeye bağlı kırıktır muhtemelen çünkü bende aynı durumdayım 20 yıl öncesi düştüm acıdı falan geçti ama kırılmış ve yanlış kaynamış iki sene önce yine aynı yerde düştüm yine acıyor ama yatıp kalkamıyorum dr gittim ve kırık olduğu anlaşıldı eski kırık hiçbir şey yapılamaz dedi dr düşme olduğu gün olsa elle müdahale edip düzeltirdik ama çok eski bişey yapamam dedi ameliyat var ama çok riskli büyük abdest tutamayabilirsin dedi neyse vazgeçtim ameliyattan ve şimdi hamileyim tek yapacağınız yere sırt üstü yatıp bisiklet çevirme hareketi yapmak gücün yettikçe rahatlatıyor sakın kaldırtma deneme bile yapacak olsalar bana yaparlardı bide profesöre gittim ben