Kızlar ilk gebeliğim 17haftadayız sanki pıt pıt diye küçücük hareketler hissediyorum ama erken sanki ilk gebelik için, az önce çikolata yedim sonra yine başladı. Hissetmek istediğim içinmi öyle düşünüyorum yoksa ilk gebeliğinde bu haftada bebek hareketlerini hissedenlerniz oldu mu🙈🥰