Tugbaomerfaruk Kızlar bebeğim bugün bin defa hareket etti desem yeridir neden böyle acaba doğacak mı doktor a da gitmedim hareketsiz diye gittim de çok hareket ediyor diye de gitmek istemedim ama hiç durmuyor 🤦🏻♀️Normal mi böyle olması çok az bel ağrım var sadece
plakayerli Tugbaomerfaruk bi arkadaşım aşırı hareketli olduğu ve bebeği çok aşağıda hissettiği gün doğurdu
glnzem Tugbaomerfaruk 37+4 üm benimde bebeğim bu aralar çok hareketli doktoruma sordum iki gün önce kontrolde gayet normal hareketli olması daha iyi dedi
Seda-34 Tugbaomerfaruk benim de 37 haftalık. Son günlerde çok hareketli kasılmam ve vajinaya baskı hissim de çok fazla ama doktora gitmem gerektiğini düşünmüyorum. Sonuçta nişan gelmedi su gelmedi şiddetli düzenli sancı yok. Belki doğumumuz yaklaştığı için de olabilir öyleyse de oluruna bırakın bence şuan doktora gitmeyi gerektiren bi durum yok bence
Sermec27 Tugbaomerfaruk bence cok hareketli olması ile doğmasının ilgisi yok olsa coktan doğururdum ben 😁 oğlum maaşallah dün hiç durmadı mesela daha öncede böyle oldugu oldu hareketli bebek iyidir ben su an 34+2 haftalık oldum 🥰
Tugbaomerfaruk plakayerli bende bekliyorum dün geceden bu yana aşağıda hissediyorum başı salı günü aşağıdaydı zaten dün geceden bu yana daha çok hissediyorum hayırlısıyla gelsin
plakayerli Tugbaomerfaruk bence nişan su yahut düzenli sancı gelmeden gitmeye gerek yok yine siz daha iyi bilirsiniz
Tugbaomerfaruk plakayerli sadece bel ağrım var bekliyorum dediğiniz gibi başka bir belirti beklemeliyim
bircivcivannesi Tugbaomerfaruk o da kendince hazırlık yapıyordur belki ☺️ burda bazen anneler doğum öncesi bı enerji geliyor falan diyorlar bebise de oluyordur belki öyle bı şey Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin
Annecilek Bende 37+2 deyım gece gunduz uyku yok hareketlı bas asagıda hareket etmesı normal fazla etmesı cok ıyı
Tugbaomerfaruk bircivcivannesi amin şuan o kadar hareketli ki yer değiştiriyor hep göbeğim S şekline giriyor bazen doğumdan da korkuyorum nasıl doğacak diye aklımdan çıkmıyor hayırlısıyla doğsun doktor normal doğum dedi ama bakalım
Starrynight Tugbaomerfaruk biz de 37+3 üz en son doktora; doktor bey bu çocuk uyumuyor dedim😀🧿 gün içinde bir an bile durmuyor, gece onu uyutabilmek için kendimi sallıyorum yatakta düşün😀😀doğumun yaklaşmasıyla alakalı değilmiş yani
Aslanannesiayse Tugbaomerfaruk canım benimkide öyle ve nst de sancım çıktı zaten belime ve kalçama bıçak saplanıyordu ve sezeryan gününü erkene çektik;)
Tugbaomerfaruk Aslanannesiayse Çarşamba sabah kontrolum var doktor normal doğum görünüyor dedi ama bakıcaz kesin değil
Zeycannn Tugbaomerfaruk 37+2 benim de 3 gündür aşırı hareketli bunu doktora sormadım ama iki gün önce kontrole gitmiştim doğum pozisyonu almamış ve kanala girmemiş başı sol tarafta ayaklarıda sağ tarafta duruyordu henüz doğum olmaz diye düşünüyorum ama sizin bebişin pozisyonu nasıl başı aşağı kasıklara indi mi
Sermec27 Tugbaomerfaruk valla bazen üzülüyorum oğlum yoruldun az uyu dinlen diyorum 😁 olsun olsun hareket iyi bir sey hep böyle olsunlar inşallah