selcan06 tabi olur ama bebek içerde ne kadar durursa o kadar iyi, bahsettiklerin doğum belirtisi değil tam olarak zaten , bende de olmuştu doktor ayakta çok iş yapmamı bolca dinlenmemi söyledi öyle yaptım 40. Haftada doğumum oldu sabretmek zordu ama iyiki sabretmişim