ElfSanck Pinarazn ben Aralık’ta doğum yapicam. 8+1 oldum bugün şükürler olsun tüp bebek ile hamile kaldım. Mide bulantilarim kesildi ara ara oluyor kusmam yok zaten ilaç kullanıyorum hsmdolsun 🤲😘
Nazenin1986 ElfSanck benimde bulantım ve göğüs hassasiyetim azaldı çok endişelendim 7+0 benimde tüp bebek 😔
sakikrat Pinarazn 9+3 ♥️ aralıkta doğum yapıcak olmak nasıl bir his kızlar kışın dogum yapmanın artıları da eksılerıde olucaktır elbet🙈
alyavetuna sakikrat bana göre hep eksi 🤣 kisin surekli alt açıyorsun hep bir endişe üşüdü üşüyerek banyoda endişe 3 kat giydirsen endişe 🤣 tabi bu kıyafetlerin maddi boyutu da var🤣 ilk kızımda 9 Aralık doğumlu suanda Kasım Aralık gorunuyor doğumum
Aysenur_22 sakikrat sakikrat ilk oğlum aralık 24 te doğmuştu kış olduğu için sıkıntı oluyo ister istemez 2. Oğlum mayısta doğdu bahar ayı olması daha iyiydi bana göre şimdi bu yine kış zor günler bekliyor beni yine
alyavetuna Pinarazn Kasım ortası Aralık başı ne kadar dayanırsam artık 🥰bende buradayım ilk gebelik mi planlo tarih ayın kaçında
sakikrat alyavetuna yaaaa cidden bide o var minnacık ne giydirsem içinde kaybolcak zaten ama bi yandanda iyi yaza kadar büyümüş oluyo hareketlı olur banyo sıkıntılı yaa bende ondan korkuyorum