Duygu538 canım ben yurt dışındakini ızne geldım öksürüyordum ablam doktora gıdelım dedı adam muayene etmeden bana hamıleyım dememe ragmen 4kutu ılac yazdı bırı 1000gr dıgerlerı 500 eczaneye gıttım bu ne be dedım görünce hıc almadım ıkı gün sonra kendımden ıyılestım belcıkada hamılelere hıc ılac vermıyolar gercekten turkıyede ınsan degerı hıc yokmuş tobe bıdaha gıtmem burda