Fatma12345 Mrb kizlar bu sabah cok katı kıvamlı seffaf sümüksü akıntım geldi hemde baya geldi ilk kez öyle bişey geldi illa nişan kanlı mi olması lazim hiç kan yoktu içinde seffaf sümüksü katı bişeydi
GzmKa Fatma12345 Tam bilmiyorum sorunun cevabını ama benim ilk hamileligimde gwlen nişan tam kipkirmizi kan degildi yumurta akinin icinde birazcik pembelik gibiydi. Bunda daha yasamadim.
Cylncyln_01 Fatma12345 benimde senin dediğim gibi akıntı geldi dün bende bilmiyorum nişanmi değil mi ama hem sabah geldi hem akşam geldi
Melekege1 Fatma12345 kanlı olması gerekmiyo benimki şeffaf gelmişti 35+2. Haftamdan itibaren 5 gün boyunca geldi 36+1 de doğum yaptım
Fatma12345 Cylncyln_01 ewet ayni şekil halen gelmeye devam ediyor ama sabahki daha yoğun ve kivamliydi şuan bile ara ara gelmeye dewam ediyor az az
GzmKa Fatma12345 bembeyaz sekilde ve kivami yoğun oluyor bende sık sık acaip onlwyemedigim bi enfeksiyon problemim var o yüzden belki öyle birseydr zaten sayet gelen Nisan ise bile acele etmeye gerek yok
Fatma12345 Minik_muzicem benimde aynı anlattığıniz gibi ama kan yok içinde illa kan mı olması lazim yani Nişan demek için 🤷
Minik_muzicem Fatma12345 bununla ilgili bir bilgim yok canım ne zaman geldi akıntın sonrasında sancıların başlar diye düşünüyorum 24 saat içinde .Doktoruna sorma imkanın yok mu?
Fatma12345 Minik_muzicem canim sabah geldi ama sancım felan yok bel ağrısı dışında doktoruma yazdim ama cvp vermedi daha onu bekliyorum ama internetini bile açmamış
Cylncyln_01 Fatma12345 canım benim geldikten sonra sancim başladı ama düzenli değil bekliyorum bende illa kanlı mi olmalı bilmiyorum bende
Fatma12345 Melekege1 Benimde ara ara gelmeye devam ediyor cnm acaba Nişan mi yaa çok merak ediyorum 😊
Beyazmelekkk Kızlar benimde 2 gün önce beyaz şeffaf akıntım gelmişti dikkate almamıştım. Bugünde çok koyu renkte sarımsı renkte ilk kez akıntı olmuş . 35+5 deyim. Acaba Nisan mıdır ? Nisan ise doğum ne zaman başlıyor ne kadar süre sonra
GzmKa Beyazmelekkk nişandan sonra dogumu hemen baslayan da var 15 gun sonra dogum yapanda var ama tarifiniz bana gore cok nişana benzemiyor sari gibiyse falan akintidir ve hatta enfeksiyonlu olabilir.. Ama tabi doktorunuza sormakta fayda var. Nisan ise bile tek başına dogumu baslatmaz su gelmesi sanci gelmesi gibi durumlae yok ise bekleyin bence. Ama dedigim gibi doktor daha iyi bilir
Merve_Sa Fatma12345 benim 1 haftadır böyle geliyor 34 haftalığım doktoruma sordum içinde kırmızılık olması lazım dedi enfeksiyonun var zaten onun yüzünden geliyordur dedi ağrın sancın olursa gel ama dedi ama bende hiç ağrı sancı yok nstye de bağlandım çıkmadı sancı
elisa123 Fatma12345 Yanlıs bilgi olmassın da kardeşimden kahverengi sümüksü akıntı gelmisti birz sulu 38. haftada doktorunu aradı nişan dedi ve doguma almıstı