Arkadaşlar kan ilacı ve omega 3 kullanıyorum. Kullanmaya başladıktan yaklaşık 1 ay sonra vücudumda kaşıntılı kabarcıklar oluştu kaşıdıkça yara olup söndü ama dağıldı çeşitli yerlere. Doktoruma sordum yan etki olabilir bi kaç gün içme anlarsın dedi. Aynı durumu yaşayan var mı ?