Mehtap_93 gulsahasel bende dün gece bu durumu yaşadım kan halıya kadar aktı çok korktum gece acile gittik :/ kesen görünüyo kalp atışıda var gibi ama düşük riskin var dedi dikkat ediceksin dedi progestan verdi ve fitil verdi onları kullanıyorm yataktan hiç kalkmadım. İğneler bitince kontrole gidicem haftaya cuma inşalah atlatırız canım bende çok korktum
Glsm48 Mehtap_93 bunu çoğu kişi yaşıyor sanırım ilk olduğunda bi benim başıma geldi sanıyordum , ileri haftada olanlar doğum yapanlar var bunları yaşayıp , yasaklara uyup bebeklerimizin sağlıkla doğumunu bekleyeceğiz 👼🏻
gulsahasel Mehtap_93 inşallah atlatırız bu günleri sağlıkla kucağımıza alırız. İnsan çok fazla panik yapıyor anlıyorum. Dinlenelim bol dua edelim herşey Allahtan
Aryapoyraz Glsm48 o kadarını bilemem ama benim bundan 7 8 ay önce sağ tarafta 7 cm kanayan kistim vardı doktor o zaman hamilelik yasak demişti tabi ben tedavi oldum doğum kontrol hapı kullandım 1 kutuyla imkansız ama kisti attım o zaman doktor bana demişti ki sen hamile kalırsan cok ağrın olur cocugu tasıyamazsın ağrılara dayanamazsın almak zorunda kalırız demişti acaba ondan mı bu kadar ağrım var diyorum kendi kendime 🤔 alakası varmıdır
Glsm48 Aryapoyraz ilk kez duydum ama sanmıyorum kistle beraber hamile kalanlar var ,sıkıntı yaşamıyorlar , biraz bünye meselesi bence
Shnern gulsahasel eşimle ilişki öğrendiğimiz den beri yaşamadık o yakınlaşmak istedi ben onu da kabul etmedim 15 haftalık hamileyim . Bende haftad abir proluton kullanıyorum ama ne kadar dikkat etaemde 5 7 9 11 haftalarında lekelenme yaşadım . 11 haftada pihti gibi oldu Sonra pembe kan geldi bildiğin silince sonra hemen gittim bebek kese iyiydi ama neden oldu bilmiyorum o gün ayakta çok durmustum . Neyse bol bol su iç ilişki yaşam açık dinlen . Popo altına yastık köy ayaklarını kanepeye doğru köy öyle uzan ilaçlarını aksatma . Bana doktorun dediği eğer sağlıksız gebelikte herskilde düşer ama eğer saglikli ise yürüme ile falan düşmez olmuştu stres etme sadece dinlen ceviz falan ye .