Meraba kizlar birşey sormak istiyorum size kimyasal gebelik geçirdim şimdi regl oldum bitsin ovulasyon testine başlicam da kimyasaldan sonra ovulasyonla kendiligimden kalabilirmiyim hamile sizce deneyen varmi ovulasyon olumlu sonuç alan bu arada tüp bebek olup öle kimyasal oldu gebeligim