Simdi kizlar biz 3 yillik evliyiz esim dugunun ilk zamanalri doguda gorevdeydi beni gituremedi aile gidecek yer degildi bend3 ailesiyle yasadim 9 ay boyunca o zamanlar esim 3 4 ayda bi 10 15 gunlugu en fekan izne geliyordu kaynanam esim gidince gebelik testi aliyordu belki hamile kalmsisindir diye kalsamda nasil ciksin 15 gun icinde hemen ben istemedigim halde bni zorlayıp yaptiriyordu boyle bi kac kez oldu sonra esimin son izne gelip gittiginde gene yapti aynisi negatif cikti bizde dusunuyoruz ama pko hastasiyim olmuyordu tabi kaynanama dusunmuyoruz bosuna aliyosun diyodum anlamiyordu en sin yaptığımda negatifi gorunce senin cocugun olmuyir diye bnim oglum baba olamicakmi tekrar evlendirim dedi yuzume karsi bende nerden biliyosun belk8 oglunda sıkıntı var hemen bende suc buldun hem sen istiyosun diye cocukmu yapicam ben ne zmn istersen o zmn olurndedim bu bebek konusunda hep bi dalasimiz olmustur hep laf vurrdu mileltin icinde fekan 1 kere asilama yaptırdım dusuk oldu anne hamile kaldim ama dusuk oldu dedim ogun bana misafirlerin icinde uzdun bni cocugu dusurerek dedi benim elimde olan birsey degilki sonra 2.asilamami yaptrdim sukur oda tuttu suan 32 haftalik hamileyim simdi benden kayinbabamin ismini koymamı bekliyolar ama bende istemiyorum kaynanam bana oyle yaptıgı icin esime dedim esim hak verdi koymayiz dedi ama her kinustugumuzda lafi oluyor canimi sıkıyorlar birde ilk erkek torunlari degil kaynimin 2 tane erkek cocugu var inlara isim kinusunda gic karismamislar doguma kaynanam gelecekmis gelme desem ortaligi yikar burnumdan getirir herseyi bende gekmesine bisindemiyorum suan farkli sehirdeyiz esim evkendikten 9ay sinra baska şehre tayin istedi aldi yanina beni kurtuldum birlikte yasamaktan sukur.
Simdi koymamak konusunda haksizmiyim ben?