Hirammm17363 Merhaba arkadaşlar 22 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum hatta rahimde vurduğu zaman birden idrarim geliyor normal mi sizce
Sevgi_123 Hirammm17363 Bende 23 haftalık hamileyim bazen banada öyle oluyor doktora gittiğimde Bi sıkıntı olmadı yani bişry demedi aşşağıda veya değil tarzı
[silindi] Hirammm17363 evet canm ayağıyla asagiya vuruyor 😊 o zaman aniden cisin gelmis gibi oluyor surekli dönüyorlar zaten bi asagida bi yukarda😊
Redpepper Benim erken doğum riskim var bir de böyle yapınca telaş yapıyorum ama normalmiş ayakları hep kasıklarımda gibi 🙄