Kizlar 37 haftalik oldukkk bu ikinci gebeligiim ilkini suni sancıyla biraz uzun sürede 40+4 te dogurmustumm şimdi bekliyorum kendi gelsin diye insAllah kendi gelir içimden bı his sanki çok az kaldı gibi söylüyor hem korku hem heyecann aynı anda yaşıyorum sizler nasilsinizz