Kızlar 19 haftalik hamileyim aile hekimim benden idrar ve kan tahlili istedi malesefki sonuçlarda böbreklerde protein kaçağı tespit edildi ama aile hekimim bana acil olduğunu demedi doktora gidince gösterirsin dedi bugün tesadüf üzeri kayınvalidem kendi doktoruna soruyor doktor bakti sen niye bekliyorsun acilen doktora görülmek lazım bu durum seninde bebeğide riske sokuyor dedi doktorumu aradım hemen oda normalde bu haftalarda olmaz neden sende böyle cıktı hemen yarın acilen gel dedi ilk defa başıma böyle birşey geliyor ilk hamile kaldigimda tahlil yaptiklarinda çıkmamıştı yeni cıktı başına böyle birşey gelen varmı korkuyorum