Kızlar 32. Haftadayım göbeğimi gören herkes çok aşagıda olduğunu söylüyor zaten bende öyle hissediyorum tuvalette taharetlenirken falan elim asla yetişmiyor parmak ucum bile değmiyor otururken göbeğim bacağıma değiyor birde göğüslerimle göbeğim arasında 4 parmak mesafe var normalmi bu ya korktum açıkcası