Aleyynaa Merhaba hanımlar ben 21 haftalık hamileyim doktorum çocugun başı rahime yerleşmiş dedi erken dogum riski düşük tehlikesi olabilir dedi aynı durumda olanlar varmı Acaba bilgi verebilir misiniz acaba
Alyaesmaa Aleyynaa Benim bebeğimde 20 haftada yan duruyordu kafası aşağı dönmesi lazımdı dedi doktor bende anlayamadım. Daha erken çünkü