Nrsima Deniz59 ben kullanıyorum canim ne zman alırsan sıkıntı yok ama mutlaka kullan bebek için önemli
minikprensimmm123 Deniz59 Vitamin ilacı canım bende kullanıyorum baştan beri sabahları kahvaltıdan sonra alıyorum ben
Umi21 Deniz59 ben kullandım cok güzel bir vitamin Omega 3te içeriyor ilk kullandığım vitamin ilacı kabız yapmıştı ondan sonra bunu yazdı cok iyi geldi
bsra1321 Deniz59 ben de gebeliğimin başından beri bu vitamini kullanıyorum.akşam yemeklerinden 1 saat sonra içiyorum.