sedefyrs1101 Kızlar şeker yüklemesi yaptırmayan varmı? Bi zararı falan oluyor mu ileride yaptırmasak?Karantina vs. Derken doktoruma gidemedim haftası da geçti 29. Haftamdayım pazartesi randevum var geç oldu yapar mı bilmiyorum yaptırmayanlar bi sorunla karşılaştınız mı ?
rukiyeeefeee sedefyrs1101 bende randevu bulamdım buldum ama öğleden sonraya denk geldi tok karnına da yapmadı doktor bi sıkıntı yaşamadım şuan 33+6 haftalığız
Tazee_anne sedefyrs1101 bende kendi isteğimle yaptırmadım. Doktorum onun yerin kandaki şekere baktı sağlık ocağında yaptırıp götürdüm Her iki doktorda şekerle alakalı sıkıntın yok dedi Sizde kandaki değerinize baktırın önce derim
Alyazynpberfin sedefyrs1101 bende istemedim hic yaptirmayi sadece biraz kilom oldugu icin doktorum ne olue ne olmaz emin olalım en azından tokluk şekeri bakalim dedi bitek tokluk yaptırdım sizde tokluk yaptirsaniz bile yeterli bence
Lithops sedefyrs1101 açlık tokluk ve 3 aylık kan şekeri baktırın mutlaka. Tokluk bir fikir verir zaten.
Tubalp27 Bende yaptirmadim gitmedim bi süredir 28+4 haftaliğiz çarsamba kontrole gitcem bakalim ne diycek doktorum 🙃
Zhra_cil rukiyeeefeee Ben bugün yaptırdım ac karnına tok yapmadı bana da 3 defa 1 saat aralıklarla kan aldılar
durunun_annesi60 sedefyrs1101 bugün yaptırdım bende 24 haftaligim doktora sordum yaptırmasam olurmu diye yaptırmam gerektiğini gizli şeker bile olsa bebeği zehirleye bilir dedi o yüzden yaptırdım bende
slnurn sedefyrs1101 ben yaptırmadım herhangi bir sorun da yaşamadım. Hatta doktorum kendi istemedi yaptırmana gerek yok dedi
feyzaa34 sedefyrs1101 kızımda yaptırmadım. Şuan 21 aylık maşallah bi sorunda çıkmadı bu gebeliktede yaptırmıcam arkadaşımın doktoru o sıra sabah aç karna 2 yağlı poğaça ve 1 meyve suyu iç demiş şeker yüklemesi için onu yapmıştım ama😅
Sbhtzmn sedefyrs1101 açlık tokluk baktım kendim ben cok kılo almadım bebekte normal gidiyor oyuzden gerek duymadı, cok kilo alan arkadaşlarıma genelde yaptı doktorum.
Esen3535 sedefyrs1101 ben yaptırmadım ama doktorum gerek görmediği için yapılmadı doktor yapılacak dese yaptırırdım
momsboys sedefyrs1101 25. haftamda yaptırdım bir sorun cıkmadı bir sorunda olmadı zaten şekerli gazoz gibi
Seyma46-46 sedefyrs1101 Bende yaptırmadım ama arkadaşım bu hafta içi 30. Haftaya girdi o yaptırdı. Belki sizin doktorunuz da yapabilir hazırlı gidin derim.
Mihribancglr sedefyrs1101 ben yaptırmadım doktorum da istemedi hiç söylemedi bile 🤷♀️ salı kontrolüm var 26+2 olmuş olacağız bir dahaki kontrolde de günü geçmiş olacak yaptırmayı da düşünmüyorum açıkçası 😊
Tarkan sedefyrs1101 yaptirmadim. Bkr zarari yok ikinci gebegim ve yine yaayacagim. Bebegin dogunca ozel. Asilarini ihmal. Etmeyin onlar cok fazla onemli