Kubra-mucize26 Arkadaşlar merhaba 7 haftalık hamileyim sarı akıntım oluyor çok nadir doktorum yerlesmedir dedi suda içiyorum ama tedirgin oluyorum koyu biraz
Cylncyln_01 Kubra-mucize26 gebelikte akıntı yoğun olabikir bu normal ama sen 3 lt su ıçmeye özen göster