iremakn1- Merhaba arkadaşlar 33 haftalığım göğsümün altında karın üstü tam tarif edemiyorum uyuşmam var karıncalanma gibi oluyor sebebi ne olabilir siz yaşadınız mı böyle bişi ?
Dilan9280 iremakn1- mrb canım dediğin yerde benimde oluyor uyuşmazlık ayaklarımdada oluyor oturunca karıncalanma vs bende anlayamıyorum neden diye 😑
gullcannn iremakn1- Canım bende 35+1 haftalığım bayadir bende de var oğlum baş aşağı doğum pozisyonu aldiktan sonra olmaya basladi. Göğüs altinda ayaklarindan kaynaklaniyor bence karincalanma gibi tuhaf bir his oluyor uyusuyor gibi sonrada ayaklarini hissediyorum ve ondan olduğunu anliyorum
iremakn1- Dilan9280 ayaklarda da oluyor bazen ama bu bi kaç gündür göğüs altında hissediyorum sebebini merak ettim 😕 siz kaç haftalıksınız
Dilan9280 iremakn1- benim 31+6 nasıl desem yani bayağıdır böyle açıkçası en son muayene olmaya gidince unuttum doktoruma söylemeyi ben sizin kaç haftalık
iremakn1- Dilan9280 benim 33 hafta aslında doktoruma soracam ama burda da böyle bişi yaşayan var mı diye merak ettim belki doktora soran vardır
Dilan9280 iremakn1- iyi yapmışsın benim sol taraf göğüsümün hafif biraz altında iste bide ayaklarda oluyor oturunca fln
Dilan9280 iremakn1- Allah sancısız ağrısız kucağınıza almayı nasip etsin insallah🤲 Benimde kızım olucak hayırlısıyla🌸☺️
iremakn1- Dilan9280 amin rabbim senin evladını da hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰
Atan Bende ,30 haftamdayim sağ göğsünün altında kaburga başlangıcında sürekli bir haftafir akşamları karicalanma oluuo neden acaba bilmiyorum
iremakn1- Atan benim de öyle özellikle uzandığımda ve oturduğumda hissediyorum bebek büyüyor yeri daralıyor acaba ondan mıdır diye düşünüyorum