honeyland Kızlar 48 kiloyum 1 53 de boyum 15 haftalık olmama rağmen bebek yok görünmüyor hafif bir göbek var sizce o göbekte bebek var mı 😢 yada karnı büyümeyen varmı benim gibi ilk hamileliğim bu arada istıyorum ki dışardan bakılınca anlaşılsın hamile olduğum 🥲💕
Demetslt honeyland ben senden zayıftım gebe kaldigimda 20. Haftadan sonra çıkmaya başladı karnim simdi top gibi oldum çıkar daha 😂
kucuktosbik27 honeyland 24 .haftada çıktı karnım oda çok hafif. Sen zayıfsın birazdaha erken çıkabilir ama ilk gebelik biraz geç büyüyor göbüşler ki bebişin göbek deliğine 20 hftada ulaşmış oluyo haliyle şuan anlaşılmaması çok normal daha 3 aylıksın
vitruvius honeyland benim de göbüşüm pek çıkmadı, ben de 15+2deyim. Doktorum göbek ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi dedi. Bence dert etmeyin bebişler sağlıklı ise gerisi önemli ddğil, nasılsa büyüyecek göbüş.
honeyland Nazli_ayar dışardan görünmüyor çok şükür bebek var ultrason da gözüküyor ama karnım büyümüyor
honeyland vitruvius şükürler olsun sağlığımız yerinde 😊 istıyorum ki belli olsun işte neyse güç olsunda geç olmasın madem 😊💕
Seyma46-46 honeyland 20. Haftada çıkmaya başladı benim karnım. Her insanın bir değildir vücut yapısı illaki çıkar
Esraali honeyland ne güzel ben 24 olcam ama bi tane bile pantolonm olmuyor karpuz yutmul gibiyim birileri bakınca da rahatsız oluyrm en iyisi çıkmamsı
vitruvius Ben de bazen merak ediyorum, eşime soruyorum azcık bi şey çıktı gibi ama bebek hala kasıklarda göbeğim simit bölgesinde büyüdü biraz 😂 göbek mi bebek mi meraktayım
hasret_altinsoy honeyland canım bende seninle aynı boy aynı kilodaydım 15. Haftamda 😂benimde karnım pek yoktu şimdi 18 haftadayım inanırmısın bir anda göbeğim çıktı dışardan bakınca pek belli olmuyor ama oturunca ve elimi karnıma koyunca çıkıyor 😁💙
hanzadeee honeyland benim pek belli degil ilk gebelikte hemen cikmaz canim zaten dert etme saglikli olsunda gerisi onemli degil
Ruyasusam honeyland 28+5 haftadayim bebek iri görünüyor hatta 30 haftayla uyumlu buna rağmen hiç göbeğim çıkmadı. Kimse bilmiyor hamile olduğumu 19 mayısta akrabalarla görüştük 1 kişi bile anlamadı 🤭😅
Esan honeyland canim ben 24 um beni bile gorsen hamile demezsin:) hemen buyumeyebiliyor sabret cikacak elbet 😇
Celiklibusee honeyland benim de ilk gebeliğim 21. Haftadan sonra belli olmaya başladı 🥰endişelenmeyin 💐
Nazli_ayar honeyland Bazı annelerin karnı içe doğru büyürmüş. Ama daha erken zamanla büyür madem ultrasonda görünüyor korkma
BebegimMom honeyland canım göbek kişiden kişiye değişir. Benim 3. Gebeliğim 2. Ayım da çıktı şuan 16. Haftama girecem 6 aylık sanıyolar. Ama diğer iki gebeliğim de çok ufaktı göbeğim doğum yapana kadar da çıkmadı pek. Gören bebeğin fare kadar doğacak diyip moralimi bozarlardı takma göbek konusunu bebeğin güzel geliştiği sürece sıkıntı etme 🥰