hanımlar detaylı ultrason için bilgi istiyorum sizden.
kaç haftalık yapılıyor..
devlette yaptıranlar randevuyu 182 den nasıl aldınız ne diyerek aldınız önceden ön muayene oluyor mu gerekli mi..
açmı tok mu gidiliyor…
çikolata vs yememiz lazım mı…
kaç dk sürüyor..
renkli mi siyah beyaz mı.
resim veriyorlar mı.
ve son kez istanbul Zeynep Kamil kadın ve çocuk hastalıkları…Hastanesinde yaptıranlar varmı bana tek tek soruma lütfen cevap verebilir misiniz ilk gebeliğimm ve çok bilgisizim.
Şimdiden teşekkür ederim. 💓
17+4 haftalığız..