Gizem957 korkmanıza gerek yok. Evet bizimkis biraz uzun sürdü ama geçti. Çok şükür Işın tedavisi alacak kadar yükselmedi ama iki günde bir kan veriyorduk. Sürekli emer ya da mama takviyesi alırsa sarılır ilerlemez önemli olan baştan ilerlemesini önlemek. Yarım saatte bir beslemek gerekiyor . Zaten bir kere sarılık moduna geçti mi uyandırmak gerçekten çok zor güç birşey