nursaritas Selam kızlar kan ilacı ne kullanıyorsunuz ? Fertamir effervesan başladım ben tadı nasıl güzel ☺️
Derya1503 Ferrum fort kullanıyordum bitince aynısından bulamadım maltofer’e geçtim. Bende bişey sormak istiyorum kan ilacının kaşıntılı alerji yaptığı oluyor mu yaşayan var mı ?
Delice_zeytin Derya1503 bende ocean kullanıyordum çok memnundum doktorum maltofer fol yazınca onu kullanmaya başladım ama müthiş iğrenç kokulu gaz yaptı. Kendimden tiksindirdi yemin ediyorum
Delice_zeytin ByzM ya çok koyu dışkı ile birlikte inanılmaz gaz yapıyor bende de . Bıraksam mı bilemedim
Derya1503 ByzM Delice_zeytin o koyu renk dışkı ve gaz sıkıntısını büyük ihtimalle bütün kan ilaçları yapıyor. Bende D vitamini kullanamıyorum kabızlık yaptığı için. Ayriyetten hemoroid sorunumda var maalesef.
Delice_zeytin Derya1503 ocean marka kullanıyordum asla böle bi sorun yaşamamıştım , yine ona başlıcam
Leylaakcay @nursaritas VEGAFERON sağlık ocagı dan verdiler şimdilik bunu kullanıyorum cuma gunu gidince göstercem