Buraya doğum hikayemi yazmak bize de nasip oldu çok şükür 🤲🏼👨👩👧 Belki konuştuklarımızdan hatırlayan arkadaşlar vardır benim bebeğim geç doğucak hiç gelicek gibi durmuyor ben öyle hissediyorum diyordum hep hatta 10 gün daha beklerse doğum günü hediyem olur diye konuşuyordum haziran bebesi olmak istemedi sanırım miniş 🙈 36.haftaya girdiğim gün bebekte gelişim geriliği başladı bi hafta geride görünüyordu 2 haftaya kadar normal diye canımı sıkmak istemedim ama doktor takip edelim pazartesi mutlaka gel dedi bende 18 mayıs salı günü kontrole gittim tam 37+0 dım bebeğimin karın bölgesinde gelişme geriliği devam ediyordu nstni çektir seni riskli gebeliğe yönlendiricem dedi saat 2 de nstye bağlandım ilk başlarda kalp atışı normaldi sonra düşmeye başladı hemşire sanırım cihaz kaydı senin kalp atışların dedi doktora sordu çekmeye devam edin dedi sonrasında bebeğimin kalp atışı 80-90 civarında olduğunu gördük bebeğim strese girmiş 😭 beni acilen yatış yapmaya karar verdiler eşimde dışarda beni bekliyordu doğumhane katına çıktım ordaki doktor bebeği riske atmaya gerek yok haftası büyük zaten acil sezeryana alıyoruz dedi ben korkmaya başladım eşime haber vereyim dedim bebeğin mi yoksa eşin mi daha önemli diye biri söylendi bana orda 😔 sonra biri üzerimi soydu damar yolu açıldı sonda takıldı kendimi aniden ameliyathanede buldum. Kesinlikle korkmayın spinal sezeryan oldum iğneyi hiç hissetmedim bana bebeğin doğduğunu söylediler ama ben sesini falan duymadım hala şoktaydım iyi mi diye sordum iyi dediler ayetel kürsiyi okudum ameliyat boyunca hala doğumda olduğumu idrak edemiyordum sonra yeşil örtüler içinde sarılı pamuk kızımı gösterdiler işte o zaman ağlamaya başladım 🥺 15.30 da girdiğim doğumhanede 15.51 de kızım doğdu beni de 17 gibi odaya aldılar dikişlerimin yapılması çok uzun sürdü. 6saat gözlem odasında kaldım ağlayan bir bebek vardı bu benim bebeğim mi dedim evet dediler acıkmış seni bekliyor 🙈 dedim ama benim sütüm yok ki 😔 sen öyle san dedi hemşire bi sıktı sarı su geldi meleğim biraz emdi sonra tenimin kokusuyla 6 saat boyunca beni hiç üzmeden yanımda uyudu. Doğum sonrası zaten ağrı kesici iğne yaptılar adet sancısı gibi ağrılarım oldu 6 saat sonunda odaya aldıklarında tekrar ağrı kesici iğne yapıldı çok şükür rahat geçti benim için en zor olanı karına bastırıp kanama durumunu görmeleri pisliğin dışarı çıkması için yapılan muayneydi çok acı veriyor 😓 ilk yürüyüşte falanda zorlanmadım sadece oturup kalkarken dikiş bölgemde yanmalarım var ama artık o kadarda olsun 🤗 kızım 2600 kg 48 cm boy ile doğdu anne sütü+mamayla besleniyoruz küveze girmedi çok şükür 48 saat sonra taburcu olduk meleğimle evimizdeyiz 🥰 Benim canım normalde çok tatlıdır ama çok şükür çabuk toparladım birde bebek olunca insan bir şeyleri yapmam gerekiyor düşüncesiyle Rabbim yardımcı oluyor 🤲🏼 Aklıma gelenler bunlar sorularınız varsa seve seve cevaplayabilirm ❤️ Bu arada sütüm bebek emdikçe gelmeye devam etti özellikle eve gelince duş alınca daha da arttı sakın canınızı sıkmayın 🤗 çok uzun oldu umarım sıkılmazsınız Rabbim bekleyen herkese kolay doğum nasip etsin sağlıkla sıhhatle gelsin yavrularımız ❤️🤲🏼