Caglagok Zabıt katibiyim. 23 haftalık hamileyim. 24. Haftadan sonra nöbet tutulmuyormuş doktor raporu ile. Bu konu hakkında bilgisi olanlar var mı?:)
BelinayCaliskan Evet canım 24 ten sonra nöbet tutturamazlar gebelere doktor raporuna bile gerek yok aslında ama isteniyorsa doktor hemen yazar