Nazzprlkci Selam kizlar. Bugun tam 18 haftalik olduk🙈 sanki gobegimin asagisina dogru pit pit birseyler hissettim bugun. Bu haftada bebisinin hareketlerini hisseden oldumu yoksa benmi yanlis anladim 😅
Gokcee123 Nazzprlkci bugun bizde tam 18 haftalık olduk 🙈😍 henüz hissedemiyorum ya inşallah en yakın zamanda bnde hissederim 🥰
nursheenn Nazzprlkci Bizde 18+6 günlüğüz bende hissediyorum pıt pıt bir şeyler oluyor içimde😍Allah sağlıkla kucağımıza almayıda nasip etsin inşallah💕
Mom72626 Nazzprlkci ben kızımı 17 de hissetmiştim. 18 de hiç durmamaya başlamıştı . Yani normal canım 😀
Nurdan5434 Evet hissedebilirsin artık hatta 20 den sonra çok net gözle görülür şekilde belli oluyor minnoslar 😍
September_ Nazzprlkci bende ilk seğirme şeklinde 18. Haftada hissettim daha sonra bir hafta içinde tekme şeklinde hissetmeye başladım resmen 🥰 çok normal bu haftada hissetmek 🌸
AhahHbzhz Nazzprlkci 2.ci gebeligim ilk gebeligimde 20 de hissettim 2.de 18 haftaligim özellikle akşam yatınca hissediyorum minik pit pitlari🥰