Ebru008 Merhaba Kızlar şiddetli bir karın ağrım var doktora gittim ne serumlar vuruldum hastanede yattım hiçbir şekilde geçmiyor doktor genel cerraha yönlendirdi apandisit olabilir dedi siz yaşadınız mı böyle bişey