MotherofYusuf Kizlar bugun iş yaptim bel agrim var cok fazla haftaya perşembe Allahin iznile sezeryan olucam su nisan gelirse acil gel demisti doktorum bu agri dogum sancisimi acaba ne yapim ilk gebeligim
Mom5444 MotherofYusuf belki yorulmuşsundur sıcak bişeyler iç yat dinlen 🙂 bende 1 hafta eveli kasık ağrısına tüm gece dolandım sıcak bi duş alıp bir çay içip uzandım öyle bi dene istersen ama tabi doğumun başlıyorsa sıcak su daha çok tetikler mi bilmiyorum. Allah yardımcın olsun 🌷
Mom789 Yat dinlen bakalım.biraz canim takip.et bebis falanda kasarsa kendini sendede düzenli şekilde devam edip geçmezse git belki su gelmeden acilma başlar
MotherofYusuf Mom789 bebek kendini topluyor sertlesiyor ama düzenli degil su gelmeden açılma oluyormu
MotherofYusuf Mom5444 şuan uzandım hafifledi biraz agrim biran önce doğsun istiyorum keşke doğum başlasa 5 gün kaldı sabr kalmadi🤷♀️çok ağırlaştım
Mom5444 MotherofYusuf çok iyi anlıyorum seni bende 36+2 haftalığım İnan bi süpürge yapasım gelmiyor 😌 bazende doğurunca acaba ne bekliyor diye dahada tedirgin oluyorum 🥺
MotherofYusuf Mom5444 aynen bende öyleyim 5 gün geçmek bilmiyor doğunca hic olmazsa böyle agri sızı kalmaz bir iş yapamıyorum artık birde bebegime kavuşmak için sabırsızlanıyorum