Ayse_Spn1 ben doğum yaptım 2019 da ama bebeğimi kaybettiğim için malesef kadın hastalıkları bölümüne yatırdılar ameliyat bitimi ertesi gün biraz yürümek için doğum bölümüne geçtim odalar çok dar ve sanırım 2 yada 3 kişilikti tıkış tıkış ti yani basikti ne yazıkki birde ama temizlik olarak iyiydi