butterfly_ Sumus devlette acil de yapmazlar özelde tahlil yerinde yaptırıyorsunuz öyle pahalı bişe değil
butterfly_ butterfly_ 50 TL idi benim bugün yaptırdım 75 gr Glukoz içeceği içirdiler ve 3 kez kan aldılar
Sumus Tarkan doktor istedi yaptırdım 50 gramlik yüksek çıktı şimdi tekrar istedi belki 50 gram olduğu için yüksek çıkmıştır dedi 100 gramlik istedi