Rabisasell KaderAhmet Asel bence kızımın ismi olucak inşallah 🤍 2. İsmide istiyorum ama karar vermeedik daha 😌
plakayerli KaderAhmet ben olsam asel koymam artık her yer asel oldu son yılların ennnn çok konulan kız ismi. bugünün büşrası, kübrası gibi olacak
KaderAhmet Rabisasell olsun ilkine karar vermek bile başarı eşim Mihra ben Asel istiyorum .iki isimde çok hoş çokta beğeniyorum
Rabisasell KaderAhmet Aslında ikiniz dediği de olabilir 2 isim düşünüyorsanız eğer okunuşu kulağa çok hoş geliyor MihrAsel tamamlıyor
KaderAhmet Rabisasell iki isim pek istemiyordum ama evet olabilir aslında hiç düşünmemiştik bu şekilde teşekkürler 🙂