11 haftalığım ani bi kan boşalması oldu acile gittim üstüm başım kan içinde. Doktor hemen baktı bebek yerinde ama düşük riski fazlaymış. İğne yaptı eve git hep yat dedi sakın kalkma bi tuvalete kalk dedi. Çok korktuk gerçekten yok böyle bişi. İkinci gebeliğim bu birincide hiç sıkıntı yaşamadım, bu bir anda böyle oldu. Paylaşmak istedim