Kızlar artık eşyaları yıkama işine başladım. Babynesti de kılıfını sökeyim yıkayım dedim ama yok yani başaramadım. Fermuar açılınca yandaki silindir çıkıyor. Bir de rampa gibi olan sünger çıkıyor sanırım ama ben çıkaramadım o süngeri. Zaten en ince kısmına çıkış yerini koymuşlar rampanın en uç geniş kısmı nasıl çıksın ki ordan. Sizde var mı bu üründen nasıl yıkadınız ? 