Alara005 Kizlar ya kulağımın içinde hafif şişlik var orasi ağrıyor aslında sivilce çıkmış gibi içerse tam göremiyoruz enfeksiyon olabilir mi diye düşünüyorum enfeksiyon olsa akıntı olur degil mi bilemiyorum birde haftaya doğumum olabilir