Aslında çok alanlara kızıyorum ama bnde sole bı çozum buldum 5 li aldım bunu amilahat sonrasına vericem çünkü çok fazla silmiyorlarmış bile oyuzden ilk etap bunu vericem sonra kendime geldiğimde isimli 10.lu çıkış yaptrdm onu kulanıcam.eve gecerken yine onun içindekini kulanıcam.10 lu olduğu için o yeticek.bana başkada yedek götürmem.zaten