gmz55 sigorta poliçesine göre değişiyor,ama gebeyken yaptırmak dezavantaj maalesef..çünkü bu onları zarara uğratıyor.o yüzden çok daha fazla alıyorlar sizden.örn:1500 tl ise normalde sizden 3000 tl alırlar gibi..sigortalar kendilerini hep garanti de tutmak istiyorlar.nasıl ki kalp hastası veya kanser tedavisi görenlere yapmıyorlar sigorta,hamileler için de bu mantıkla düşünüyorlar..