Papatya5688 edanuur 🤭🤭 maşllah ablanada diyelim Ya benim tabiki herkes gibi cok isterim normal olmasini ama sezeryanda olsa sıkıntı olmaz Allah büyük inşallah saglikla gelsinler de
Burcu_NFUE Papatya5688 amin amin hepimizin başına inşallah 🌝 tabi gebemizin çatısıda 4.700 grlık doğum yapmaya müsaitti 🌝
melzey Papatya5688 benim de 37 bitti 3200 olmuş. Çok almasın diye ben biraz tatlıdan uzak duruyorum normal doğabilsin diye.
Esraa12 Gif ben bugün gittim 36 hafta 3150 gr doktor çok dedi tatlı yeme dedi böyle giderse normal zır dedi