Aclik şekerim 111 cikmis doktor yüksek dedi yememi yasaklayacagi yiyecekler olacağını söyledi tiroit te yüksekmiş ilac vercem dedi b12 eksikmiş iğne yazdi korktum ben kızımda bukadar şey çıkmamıştı bebeğime bi zarari olurmu bunların 😶 LÜTFEN İÇİMİ RAHATLATSIN BİRİLERİİ!!