Ben çeyizlik eşya secerken esim askerdeydi kayınbabamgil indirim var diye çağırıp ben tek basıma secmek zorunda kalmıstım ve utandıgım icin bisey diyememistim onların tanıdık bir mobilyacısına yaptırmıstık simdi eşim salon takımını beraber secelim dedi yani degistiriyoruz ama taksitke alacagız guzel bisey olsun istiyorum yeni gelinligimde yasayamadım herkez begenmemis morelimi bozmustu koltuk degildi çekyattı bnm simdi guzel bşsey olsun istıyorum kadife kumaş nasıl bu modeller arasında kaldım kullanan arkadaslar yorum yapabilir mi hep hayalimdi ceyizde tek sectigim icin eşimle secmek de nasip olacak ben model esim renk seçecek 🥰
kendi koltuk modellerinizi de atarsanız sevinirim fikir olur ( salon pek kullanılmıyor misafir geldiginde kullanıyor bizde ) ailemin koltukları yoktu onlara gonderdim suan boş odam ağustos ayında alacagız insallah indirimolur mu ki uzun oldu napim heycanlıyım ama 🙃