24 te zaten idari izin veriliyor. Riskli risksiz diye rapor almıyoruz ki. Kendim için söyleyeyim sadece tc mi yazıp 24 haftalık gebedir diye bir kağıt yazmıştı doktorum. Onunla izne ayrıldım. Şimdi doğum sonrasına izin aktarmak için 32 de çalışabilir raporu yazdircam. Yani bize verilen bir hak bu .Ama tabi çalışmak zorunda değilsiniz 32 de.Calismaz iseniz sanıyorum bebek 58 günlük iken tekrar işe başlamak zorundayiz