Gmzgmc Selam güzel anneler, 34 haftalık gebeyim adet ağrısına benzer bel ve kasık ağrım var hafif. Endişelenmeli miyim? Kasılma,sancı neye benziyor hiç bilmiyorum. Tecrübeli annelerden cevap bekliyorum 😊😊
Gulfidan49 Gmzgmc geçen hafta aynı durumu yasadm nst bağladılar şancı çıkmadı doktor doğuma hazırlık yalancı sancılar dedi 2 bardak ılık su iç uzan geçerse yalancı sanci dedi
Merve1966 Gmzgmc Bende 34 haftalığım bel ağrısı artı kaburgamda ağrı artı kalçam sırtımda her yerimde ağrı var :(
Deryaadem Gmzgmc nst girdiniz mi? Ben 33+4 de nst girdim sancı çıktı karnımin ortasında sertleşme oluyordu megersem bu sanciymis doktorum magnezyum başlattı eğer adet ağrısı gibi sancı ve bel ağrısı gibi şikayetlerin olursa ilaç vericekti magnezyuma iki gün oldu başladım işte bugün 34+0 im o toplanmaları azalttı gibi hissediyorum Cok şükür bel ve adet agrisi gibi sancı olmadı ama bı doktora görün bence belki nst den takip eder malesef sancılar çoğalınca erken doğum riski artıyormus
Gmzgmc Ya çok şiddetli bi ağrı değil ama bu ağrılardan sonra normalde regl oluyodum. Bebiş pozisyon mu değiştiriyor acaba. Yaklaşık 1 aydır doğum pozisyonunda baş aşağı. Kaburgalarda ağrı oluyo evet. Sırtıma vuruyo ağrısı. Az bi süre kalınca insan ister istemez tereddüt yaşıyor 🙈😊😊
Zabite Bende 34+3 ağrılar cok belimden ağrı tutub karnimin altina vuruyor arada doğuruyorum gibi oluyor benim 3 cocuğum olacaq ondan bildim doktor erken doğmasin diye iyne vurdu
Gmzgmc Deryaadem doktora gidecek kadar şiddetli gelmedi ağrılarım. Salı günü gideceğim, bu durumu sorucam teşekkür ederim 😊
Deryaadem Gmzgmc mutlaka sor ihmal etme canım rabbim vaktinde zamanında sagliklica kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Odb Kanala yerleşiyor büyük ihtimalle onu hissediyorsunuz. Kanala yerleşirken de sancılarınız olur başka türlü inmesi pek mümkün değil zaten muhakkak hissedeceksiniz. Benim de 33. Haftamda indi şu an 35 im. Arada sancılarım oluyor. Nst de de çıkıyor. Kısa sürede geçmeyen devam eden ağrılarınız olursa doktorunuzla konuşun mutlaka tabi.
Gmzgmc Odb dün adet sancısına benzer ağrılarım vardı bugün de vajinada saniyelik kramplar hissetmeye başladım. Hayırdır inşallah 🤔