Merhaba ,
14 haftalık hamileyim ilk kanamam 8 haftada olmuştu o günden sonra progestan ve proluton depot kullandım kanamam azaldı ta ki bir hafta önceye kadar yine yoğun bi kanama yaşadım tüm tahliller temiz çıkıyor bebeğimin sağlığı iyi tek sebep idrar yolları enfeksiyonu olduğu düşünüyorlar profesöre gidiyorum ama aklımda yine soru işaretleri var böyle bir durum yaşayan var mı ? Bazıları 9 ay boyunca kanama yaşıyormuş bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim . Şimdiden teşekkürler☺️