Rabia424 Merhabalar hanımlar , çalışamaz raporu 32..haftada alınıyor değil mi? İlk çocuğumda öyleydi . Ama üzerinden 4 sene geçti . Geçen bir yerde 28 hafta Felan diye okudum. Muhasebeye sordum o da 32 dedi ama aklımda takılı kaldı işte
inci_34 Rabia424 37ye kadar alabiliyorsunuz yani 32de başlıyor ama kendinizi iyi hissediyorsanız doğumdan sonraya daha çok izniniz kalsın istiyorsanız 37ye kadar çalışabilirsiniz
Lithops Rabia424 32de mutlaka rapor almalısınız. Çalışabilir veya çalışamaz şeklinde. çalışabilir alırsanız 37ye kadar istediğiniz bir tarihte çalışamaza çevirebilirsiniz tekrar.
gulapikk Rabia424 valla ben unuttum tamamen 35. Haftada çalışamaz aldım. Muhasebecimi aradım tabi hemen 37 ye kadar yolu var alman için demişti bana. Siz gene muhasebecinize sorun. Ben 35 de aldım çalışamaz raporunu
Nkaplan inci_34 ama 32. Haftada raporu yazması gerekiyormuş doktorun doğumdan sonraya devredebilmek için. Bende öyle dedi doktorum
Elifnur54 Rabia424 merhaba acaba raporu aldın mı bitiş tarihi ne yazıyor aldıysan bende pazartesi günü almıştım da tuhaf geldi Biraz raporum
Rabia424 Elifnur54 yok canım ben daha 29. Haftamdaym . Daha var . Tuhaf gelen ne paylaşırsan yardımcı olabiliriz belki. İlk çocuğumda da aldım. Doğumdan önceki 8 haftayı ve doğumdan sonraki 8 haftayı kapsıyor rapor
Snmom Sonrasına aktarılıyor eğer iyi hissediyorsanız 32 de değil 35 te alın hatta 37 de alın yani 32 den sonra istediğiniz zamann işten ayrilabilirsiniz. Ben 35 te aldım gerisini doğum sonrasına aktardım. Doğumdan sonra daha çok ihtiyacınız oluyor.
Rabia424 Snmom anladım, çok çok teşekkür ederim. Benim kan değerlerimde ileri derecede düşüklük var maalesef..yorgun ve bitkin hissediyorum çok . İple çekiyorum 32.haftayı
Snmom Rabia424 bende salgın döneminden yararlanıp 24. Haftadan beri izin kullanıyorum ☺️evde minik bir yavrum daha var ona vakit ayırıyorum ikinci gelmeden size geçmiş olsun ☺️
Seyyydaazehra Arkadaşlar ben 32 de çalısabilir aldım işyerimden ayrıldım başka bir yerde başladım. İş veren onaylayacak mı falan hiç bir bilgim yok daha önceden.SGK yı aradığımda doğum yaptıgınızda raporu verin ozaman onay verecek dedi işyeriniz.yanlıs bi şey varsa bilenler yardımcı olabilir mi