Arkadaşlar defalarca etiket açtım ama pek yazan yok Ankara şehir hastanesinde doğum yapan ya da yakını doğum yapan var mı sezeryan doğum yapıcam muamele nasıl doktorlar hemşireler hasta bakıcılar yeterince ilgileniyor mu ? Lütfen cevap verin şimdiden teşekkür ederim