Merhabalar benim de perşembe günü sabah saat 9 da son randevum olucak büyük ihtimal yatışın olur dedi doktorum 40 hafta olucaz perşembeye, çatı muayenesi oldum normal doğuma müsaitmişim ama bebek doğum kanalına 37 haftam da girmişti şuan doğum kanalında değil dedi doktorum . Bende de sizlerde olduğu gibi heyecan,stres,korku var Allah hakkımızda hayırlı olanı versin yeter ki kavuşalım yavrularımıza ☺️